Şikayetler - Oteller / Moteller / Pansiyonlar / Tatil Köyleri - Tüm Zamanlar

Toplam: 198 | Sayfa: 1 / 20
››
1000302984 Şikayetçiyim
Geçen sene Bodrum tatilimiz esnasında rci tanıtımı için bilgilendirme yapacaklarına sonrasında da tatil hediye edeceklerini söylediler. En fazla 2 saatimizi alacaklarını garanti ettiler. Ben de bu rci sistemini duyduğum için ve 2 saatlik bir süre kaybı olacağını bildiğim için kabul ettim. Tüm günümüzü aldılar. Hediye tatil hakkımızı istediğimiz zaman kulla... Devam
Ebru Topal / 18 Ocak 2017
görüntüleme: 5
1000302086 Şikayetim Var
Yazın eylül ayında booking.com dan bularak yer ayırttık fakat ön ödeme koşulu varmış eşimle ben resimlere aldanıp ödemenin bir kısmını banka yoluyla yaptık . Yola çıktık bodruma ulaştığımızda gece saat 1.30 civarıydı zaten istanbuldan arabayla gitmiştik yol yorgunuyduk otelin yerini zar zor bulduk tabelası bile yoktu giriş kapısında . İçeri girdik tesisin bü... Devam
Burcu semiz / 29 Aralık 2016
görüntüleme: 31
1000301818 Elexus Otel Balayı
Balayı paketinde balayı çiftlerine giriş önceliği belirtildiği için biz otel girişimizi erken yapmak adına uçak biletimizi erken saate aldık (10 Ekim ).Saat 10.30 da otele girişimizi yaptık fakat girişteki ilgili bayan bizi öyle bekletti ki.. Bizden sonra gelen müşteriler bile giriş yapmasına rağmen biz 14.00 e kadar yaklaşık 4 saat bekledik. Kendilerine ne... Devam
Nehir Yavuz / 22 Aralık 2016
görüntüleme: 32
1000301330 Oyalama
Sözleşme iptal para iadesini 1 aydir oyalayarak vermiyorlar bugun yarin cuma günü derken 1 Ay gecti.. Yaptıkları is oyalama.... Devam
Murat Sakarya / 09 Aralık 2016
görüntüleme: 33
1000301166 Şikayetim Var
Termal otel kesinlikle kötü.4 gece 5 gün konaklamalı gittik.Çalışan personel alakasız.resepsiyonu aradığimd yüzüme kapattılar.sauna ücretsiz reklamların da gittigımizde paralı dediler.tur varsa açık büfe yoka tabildot .... Devam
Guretermal / 05 Aralık 2016
görüntüleme: 36
1000301040 SPA mağduriyeti
6 Aylık üyelik yaptırarak 800 TL ödeme yaptım ancak belirttiğim mazeret doğrultusunda üyelik başlangıç tarihimi 1 Eylül olarak belirledik. Eylül ayında SPA hizmetini kullanmak için gittiğimde yönetimin el değiştirdiğini XX isimli şahıstan başka bir şahısa devredildiğini ve üyeliğimle ilgili kendilerine bildirim yapılmadığı için üye kabul edilmediğimi söyledi... Devam
ayselglmz / 02 Aralık 2016
görüntüleme: 60
1000300770 Şikayetim Var
26 Kasım gecesi ETS Tur aracılığıyla bu otelden oda kiraladık bir gecelik. Otele geldik, odalar çok kirli, havasız ve pis kokuluydu. Lobide "sigara icilmez" levhasi olmasina ragmen sigara iciliyordu. Odanın havalandırılması da olanaksız çünkü pencere sigara içilen lobiye açılıyor. Odada sinmiş sigara ve lağım kokusu var. Değiştirmelerini rica ett, penceresi ... Devam
ilkaygokce76 / 26 Kasım 2016
görüntüleme: 48
1000300223 Nişan Töreni Büyük Hayal Kırıklığı
Eylül Ayında 100 kişilik nişan törenimizi bu otelde gerçekleştirdik. Tören için yemekli ve sınırsız meşrubat seçeneğini tercih ettik. Sunum, servis, ilgi, manzara, her şey çok güzel diye düşünürken büyük hayal kırıklıkları yaşadık. Öncelikle misafirlerimize gelen içecekler asitsizdi. Misafirlerimiz ilk bardaklar asitsiz geldiği için 2. bardakları rica etmişl... Devam
Paltindal / 13 Kasım 2016
görüntüleme: 83
1000300218 Devre Tatil Satış Problemi
Ekim 2014 yılında Hattuşa Termal Astyra Thermal Resort&Spa hoteldeki devre tatil olarak satın almış olduğum dairemi 2015 ve 2016 yıllarında olmak üzere iki defa satmak istememe rağmen hala satışı yapılmamıştır. Hattuşa Termal yetkilileri ile yapılan görüşmelerde 2015 yılında hala satış departmanının kurulmadığını 2016 yılının ortalarında ise satış kaydımın o... Devam
firlamacik82 / 13 Kasım 2016
görüntüleme: 53
1000300121 Geri ödemediler
İş seyahati nedeni ile duraklayıp birkaç gece kalmak istediğimiz kayakapı premium caves otelin müşteri puanlarına aldanarak konaklamak istedik öncesinde rezervasyon vs hiç bir şey yapmadık girişte 4 gün kalabiliriz dedik ve bizden 4 günlük ücreti peşin istediler günlük ödeyebilme imkanımız olduğu halde kendilerine güvendik ve peşin ödedik. Fakat 2. günün gec... Devam